Роль текстильної продукції в просуванні компанії
6
Oct
Продукцію текстилю використовують в розкручуванні своєї компанії, різні організації, в не залежності від рівня розвитку. Шляхом брендування футболок, бейсболок (кепок), спецодягу - організації домагаються впізнаваності та популярності. Напередодні виборів, ви самі можете побачити рекламу на прапорцях і прапорах, для цього також використовують футболки з нанесенням, рушники, сумки і багато іншого.
На які матеріали потрібно замовляти нанесенням, а що варто обходити стороною? На це питання ми постараємося відповісти далі.
Звичайно ж будь-нанесення рано чи пізно втрачає свій первинний вигляд. Це міф, якщо вас запевняють, що через роки нанесене зображення, залишиться таким же як і в перший день. Потрібно враховувати те, що сам матеріал, піддається ушкодженню навіть більше ніж нанесення, і відповідно від якості матеріалу залежить якість нанесення. Ось, наприклад, ви можете замовити футболку з логотипом компанії.
При цьому, до складу матеріалу будуть включені синтетичні волокна, і яке б не було якісне нанесення, які б фарби не використовувалися, саме нанесення досить швидко пошкодиться, а то і зовсім злізе і втратить свою чіткість.
Для якісного нанесення на текстильну продукцію (реглани, куртки, намети, рушники, футболки, кепки), потрібно мати натуральну основу. Іншими словами, так само футболка повинна мати тільки натуральні волокна, тоді і брендування (тобто нанесення) буде досить довго триматися на ній і рекламувати або інформувати громадськість.
Беручи до уваги вищевикладену інформацію, враховуйте це при замовленні текстильної продукції. І ще одне, якщо вироби, які ви замовляєте постійно пошкоджуються термальній обробці, контакту з водою і іншим впливам (як наприклад спецодяг), ви можете замовити виготовлення текстильної продукції з нанесенням інформації і захисним покриттям самого зображення. Це продовжить термін експлуатації виробу, і буде хорошим захистом, що дозволить зберегти первісний вигляд брендування на довгий час.
Джерело: tekstil